Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Posle Kosova porašće apetiti i za drugim delovima Srbije

Komentari (84) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 29 april 2013 23:31
F-16
Kosovo, tvrdim, može biti ili Srbija ili Albanija
Da, ovo je suština. Naše političke elite ne vide to jer su gladne lakih para. Nije važno koja je vojska trenutno na Kosovu. Važno je Kosovo ne predati. Neka bude okupirano. Nije prvi put. Ali se zna čije je! A to što je Srbija na izborima obmanuta, to ne mora da znači da treba da živi u obmani. Srbija iznad svega, iznad svega, iznad sveta!!!!!
Preporuke:
130
3
2 utorak, 30 april 2013 00:00
...
Sjajan intervju. Bravo za mudrost i hrabrost gospodina Batakovića. Kao što vidimo, ima pametnih patriota na svim stranama, samo što su raštrkani, a kukolj nam prevladava.
Preporuke:
120
11
3 utorak, 30 april 2013 00:24
Zoran
Samo budala posle ovoga nece da trazi neki deo Srbije.
Preporuke:
78
2
4 utorak, 30 april 2013 01:13
Poštovani
Između ostalih, najveća Slobina greška je neutralnost. To je najgore utopističko titoističko nasleđe. Svi svetski "neutralci" su uništeni za primer. I Sloba, i Gadafi, i Sadam... Sev.Koreji ni atomska bomba nije garancija. Ni Švajcarska ni Kipar ni Švedska danas nisu neutralni. Nemci i SAD im kontrolišu čak i banke od kojih su živeli. Morali su da pristanu na to protiv svog interesa. Sloba se Rusije setio kasno kad je zagustilo. Možda će biračko telo lakše progutati neutralnost od ODBK ali i Tomu su "lakše progutali" od radikala pa evo šta smo dobili. To nije rešenje. Mora se otvorenije nastupiti ka istoku. Vreme i rizik će se na kraju isplatiti. I nema veze kakvu Rusi mapu koriste. Pa nije nam ni Amerika bliža. Ponekad je u geopolitici bolje biti "ćošak" nego sredina. Neutralnost je plemenita ali nemoguća misija. Pozdrav za DSS. P. S. Da smo bili uz samog Staljina, NATO bi nas danas više poštovao. Što nisu bombardovali Belorusiju?
Preporuke:
40
9
5 utorak, 30 april 2013 01:20
Drinko Končarević
Ništa novo. Posle SFRJ, na redu je čerećenje Srbije. To rade snage spolja uz uzajamnu pomoć snaga iznutra. Što bi Mirko i Slavko kazali, " sluge neprijatelja i domaći izdajnici".
Preporuke:
51
1
6 utorak, 30 april 2013 03:51
The Jack
Albanska Pravoslavna Crkva, odnosno Tiranska Arhiepiskopija, ni jednom nije digla glas protiv onoga sta su njihovi sunarodnici i rodjaci uradili na Kosovu. Njihov etnos nije bas najjasniji, a sadasnji Arhiepiskop je grckog porekla!!?? Uglavno ako merkaju manastire (citaj metohe, odnosno imovinu) tesko da ce moci da se dogovore oko "tala" sa svojom muslimanskom sabracom. Oni koji ce da stradaju bez obzira na sve, su pravoslavni srpski stanovnici manastira. Daleko su siptari od pravoslavlja!! Voleo bih da gresim vise nego ista. Naravno to sve ide na dusu crne trojke.
Preporuke:
56
2
7 utorak, 30 april 2013 05:46
micky
Milosevic "izabrao titoisticka resenja za KiM". Rat je izgubljen od NATO-fasista i sad je preostalo da se proglasi okupiranom teritorijom sto kosmet i jeste. Ali NATO-fasisti misle i dalje pa na vlast dovedu poslusnike i najamnike(Dacic, Vucic i Nikolic) Onda nije cudo da se Habzburovci i Hitlerovi naslednici raduju vidovdanu 2014 godine da pokazu, zajedno sa muslimanskim satrapima da je Gavrilo Princip "terorista". Nikolic kleci pred svakim. Niti ima svesti niti morala. Zato uma skupe stanove i dobra auta. A i unuci su mu obezbedjeni. Srbiju vise ne moze da spase jedan covek ili tri coveka. Ljudi su postali gnjide, mufljuzi i sljam najgore vrste. Ja licno se uzdam u onoga koji nikad ne ostavlja. DRAGOG i milog BOGA.
Preporuke:
45
3
8 utorak, 30 april 2013 05:48
Cmok Toronto
Pa Dušane ovaj tekst sam poslao i Vašem prijedsedniku sa nadom da će sve biti OKEJ.
Preporuke:
38
2
9 utorak, 30 april 2013 07:18
Dragan
Batakoviću Jevropa nema alternativu. Trojac, Toma, Dača, i Vučić ima da se bore za DATUM. Sve će da prodaju sve će da pogaze samo da dobiju famozni - DATUM!
Preporuke:
48
1
10 utorak, 30 april 2013 07:37
jednorog
Ispravite, gospodine Batakoviću, netačnosti sa sajta Vašeg instituta, vezano za Balkanski institut iz 1934. Ratko Parežanin (mladobosanac, kao i Milan Budimir) i njegov kum Spanaćević su osnivači tog instituta, a kralj je tu ideju podržao. Ideja je bila Balkan - balkanskim narodima. Vratite Srbima Ratka Parežanina. Odbranu Kosova i uloge Srbije u prvom ratu počnite od kuće na čijem ste čelu. Ko je i šta je R. Parežanin čitaoci mogu da vide na internetu: Rako Parežanin JNP "Zbor" i Balkanski institut (S. Lapčević) iz doktorske disertacije "Milan Budimir kao balkanolog" N. Radenkovića. Pa, neka uporede sa onim što stoji na sajtu Balkanološkog instituta (koji su okupatori zabranili, a Tito re-osnovao tek 1969, sa sasvim drugim namerama i ciljevima).
Preporuke:
25
12
11 utorak, 30 april 2013 08:29
Marko
Izjava za B 92 2000. g. Ocenjujući Miloševićeve promene Ustava kao državni udar, istoričar i predsednik Veća za demokratske promene u Srbiji, Dušan Bataković, ocenio je da je početak raspada Jugoslavije indukovan od strane Slobodana Miloševića, jer se on "uplašio da će Crna Gora izaći na savezne izbore". Bataković je međutim, upozorio i na promenu statusa Kosova ukoliko Crna Gora izađe iz SRJ. Prema rečima, u tom slučaju će i Kosovo "istog trenutka prestati da bude sastavni deo Jugoslavije, zvanično će prerasti u neku vrstu protektorata Ujedinjenih nacija, što je samo korak ka nezavisnosti". "Ne treba zaboraviti da je po Rezoluciji 1244 Saveta bezbednosti UN Kosovo samo deo Jugoslavije, a ne Srbije, iako se to u javnim komentarima uglavnom previđa. Dakle, ako Crna Gora izađe iz Jugoslavije, Kosovo i formalnio - pravno prestaje da bude deo SRJ", rekao je Bataković radiju B2-92.
Preporuke:
26
10
12 utorak, 30 april 2013 08:34
Miladin Zeković
A kada će neka TV sa nacionalnom frekvencijom da objavi stavove Dušana Batakovića, Smilje Avramov, Koste Čavoškog i drugih velikih srpskih intelektualaca. Njima su važniji stavovi Drecuna i sličnih: naprimer Čede Jovanovića, Vesne Pešić, Sonje Biserko, Nenada Čanka. E eto društva u kome su se našli ALEKSANDAR( margarin Vital)Vučić i Ivica Dačić.
Preporuke:
47
2
13 utorak, 30 april 2013 09:01
Milorad Stanojlović
POGREŠNA STRANA KNjIGE

"...Staljin je, ne treba zaboraviti, instalirao Tita..."

Ovde se mora reći da je autor citirao pogrešnu stranu knjige. Nije Staljin instalirao Tita, nego Zapad, pre svih drugih, Čerčil. Time se najvećma ciljalo na Srbiju.
Staljinu Zapad nije odobrio da pomogne Draži oružjem, pre svega, a pored upornih zahteva SSSR.
U proleće 1944. godine Staljin je predlagao da se u SSSR formira jedna veća jedinica sa monarhističkim obeležjima i pošalje da pomogne Draži u borbi protiv nacista, jer je Tito samo bežao po sporednim brdima, ali Zapad to nije odobrio.
"Sovjetska intervencija" u Srbiji je dogovorena na najvišem nivou u svetu, kao cena za kukavičluk Zapada u borbi protiv nacista. Na žalost, to je istina.
Rat nije počeo 1941. godine. Zašto je onda Draža prvi ustanik protiv nacizma u Evropi?
Evropa duguje odgovor.
Stvar je mnogo paklenija, što bi rekao Prof. Andrej Mitrović!

S poštovanjem i uvažavanjem,
SRPSKI LIBERALNI SAVET
Preporuke:
31
12
14 utorak, 30 april 2013 09:13
Da, ali...
... DS je taj koji je pregovore izmestio iz UN u EU. A na celu sa batom Tadicem, koji je Batakovica i slao po ambasadama.
Preporuke:
41
9
15 utorak, 30 april 2013 09:17
Milan
Tiranska arhiepiskopija nikad nije digla glas u odbranu pravoslavnih srpskih hrišćana u Staroj Srbiji našeg doba. Razlog tome treba tražiti u tome što su Grci, Carigrađani na njenom čelu (arhiepiskopa je tu postavio miljenik Amerike patrijarh carigradski Vartolomej),takvim ćutanjem i, istovremeno, krajnjim solidarisanjem sa farsom tobožnjeg milionskog "izgona" Šiptara iz nje,koji je bio samo deo NATO-scenarija, kupovali svoje lično blagostanje u okruženju neprijateljske Šiptarije. Po ko zna koji put u novijoj istoriji, jedni pravoslavci nisu podržavali druge nadajući se da će nešto da ušićare za sebe na izgibiji braće.Nažalost, kazna za ovakvu unutrašnju izdaju već stiže. Po južnom delu Albanije, blizu Grčke, šiptarski zlotvori ruiniraju srednjovekovne crkve i uništavaju im freskopis i svu imovinu nekažnjeno. Mi, ostaci dišnih pravoslavnih predaka, i u grčkoj i u Srbiji i u Bugarskoj nikako da shvatimo da nam nema sreće dok svi ne budemo svoji u Pravoslavlju, bez tuđinskog izmeta u duši.
Preporuke:
33
2
16 utorak, 30 april 2013 09:54
Zoran Đorđević
Mislim da je pogrešan stav koji se često čuje u javnosti da je Milošević hteo da bude drugi Tito. On je znao da neće imati onakvu i onoliku materijalnu, moralnu i političku podršku koju je Broz imao. a ovo što se danas dešava je možda samo naplata onih silnih kredita koje je Broz dobijao. Ko zna šta je sve tada dato pod hipoteku. Možda i Kosmet?
Preporuke:
22
7
17 utorak, 30 april 2013 10:01
Sinekure
Kako je lepo i korisno bilo biti dete komunizma i sirokih shvatanja.
Preporuke:
27
12
18 utorak, 30 april 2013 10:33
Ruski
Autor teksta svesno ili nesvesno je izostavio da bez kacusa i tenkova Crvene Armije (koja je izabrala ovaj koridor, vise da bi pomogla braci, a manje strateski), zvanican jezik bi bio nemacki. Mihajlovic i monarhisti nisu imali ni snage, ni zelje da stanu u odbranu srpstva.
Preporuke:
20
28
19 utorak, 30 april 2013 10:37
Daniel
Nikolicu, pohitaj brzo do Brisela da se izvinis sto smo zapoceli prvi svetski rat!!
Preporuke:
38
2
20 utorak, 30 april 2013 10:44
kapetan
Razmišljam o 10.maju i pada mi ovo na pamet kao jedino rešenje i POBEDA!!!

1.Patrijarh i sve vladike sa svojim narodom.
2.Patrijarh na čelu kolone predvodi narod
3.Ostaje se na ulicama sve dok vlada ne podnese ostavku
4.Formira se vlada nacionalnog spasa i poništavaju se sve odluke prethodne vlade.
5.Vlada nacionalnog spasa vodi zemlju do novih izbora.

Samo i jedino tako možemo da pobedimo!!!
Preporuke:
41
6
21 utorak, 30 april 2013 10:54
Vojvodina
Naš put je jasan! Slobodna i nezavisna VOJVODINA.
Preporuke:
13
64
22 utorak, 30 april 2013 10:55
file
Ovog Clark-a koji je pisao knjigu "sleepwalkers" sam sreo dva puta u Londonu. Izuzetno sarmantan i nacitan on je u sustini jedan od najeminentnijih germanista anglosaksonsog govornog podrucja. Dok je pisao knjigu, potvrdio mi je, nije ni jednom bio u Beogradu, ni jednom zakoracio u srpski vojni arhiv. No, posto je germanista, njegova uloga jeste revizija istorije prvog svetskog rata i za to ima podrsku Nemacke. Rezultati njegovog rada su u Engleskoj vec opipljivi. Proslava 100 godisnjice za 900 hiljada palih engleza ce se obaviti zajedno sa nemcima. Ne kao proslava pobede, nego zajednicko klanjanje zrtvama. Rezultat po nas ce biti jasan. No, nije sve crno: njegova knjiga je u "Sunday Times Culture-Book Review" naprosto razcerupana. Njegov tenor o kolektivnoj krivici Srba, dok brani Prusku Nemacku - potpuno zanemarivajuci njihov militarizam -, nije prihvacen. Nauka u engleskoj se buni, ali politika odlucuje.
Preporuke:
38
1
23 utorak, 30 april 2013 11:20
bravo
Odličan, važan tekst. Programski i poučan za onog ko ume da čuje.
Preporuke:
26
6
24 utorak, 30 april 2013 11:27
Φιλοσοφία
Moje pitanje je zašto ličnosti koje imaju važne pozicije, imaju stav posmatrača i analitičara, očekujući od nekog hrabrijeg, smjelijeg i spremnog na žrtvu da učini korake ka spasavanju naše baštine, naše časti!? Zaključke smo odavno izvukli, nama ne treba teorija, niti neutralno analiziranje političke situacije na terenu. Nama trebaju organizovani potezi, a gospodin Bataković se postavlja kao neko sa strane, ko sve zna i sve vidi, ali neće da se mješa. On grubo izjednačava pogrom sa napadom na ambasadu Amerike u Beogradu, i sam zapravo vjeruje u srpsku krivicu za ratove, vjeruje u neke velike greške Miloševića, a sam navodi kako je sva genocidna politika Zapada prema Srbima dobro organizovana, i to mnogo prije devedesetih! Ako nema dobro napisanih studija o našoj istoriji, zašto se ne napišu!? Našim intelektualcima nedostaje mudrost, hrabrost i žrtva!!! Ubi nas individualizam i koristoljublje!
Preporuke:
32
11
25 utorak, 30 april 2013 11:29
Ernan Kortes
Najlepše molim čitaoca sa nikom "file" da odvoji malo svog vremena i prevede nam bar ponešto od tih naučnih napisa, kako bi i mi u Srbiji saznali šta se to sprema u Engleskoj. Na vreme, a ne kao i uvek i u svemu kad je reč o nama Srbima, čiji je sin Marko kasno stigao tamo gde se ne sme zakasniti ni po koju cenu.
A što se tiče briljantnog teksta g. Batakovića, nemam šta da dodam, osim želje da se ovakvi članci češće objavljuju. Kao i da se njihov sadržaj predstavi Predsedniku Srbije, pa makar se on zvao i Boris Tadić, kako ne bi lutao okolo po Srebrenici, Brionima, Opatiji ili Bukureštu, onda kad treba da bude u zemlji i da brine o njoj.
Preporuke:
21
6
26 utorak, 30 april 2013 11:40
Φιλοσοφία
Ako se priprema revizija istorije, zašto mi čekamo! Imamo dokumente, imamo toliko naučnika u dijaspori koji čekaju angažman, koordinaciju i inicijativu iz Matice! Neka svako napiše po jedan članak, eto vam cijeli tomovi iz istorije, umjetnosti, filosofije,... Pa, neka nas zatiru, mi ćemo se boriti do zadnjeg. A Bog će nam pomoći. Ova borba nije ništa manja i lakša od one koju su vodili naši preci na Solunskom frontu. I ovdje treba vjera i nada da ćemo sačuvati našu Srbiju. Dosta je kukanja i svaljivanja krivice na partizane i četnike. Da li je naš narod svjestan šta se na nas obrušilo!? Pa, tolika organizovana hajka nije ni protiv Rusije usmjerena. Mi dobro i opstajemo, uz spoljašnje i unutrašnje pritiske. Zato, treba se probuditi, organizovati i RADITI! Ništa nam neće biti poklonjeno. A ništa nemamo da izgubimo. Znaćemo da smo se barem borili do zadnjeg!
Preporuke:
33
0
27 utorak, 30 april 2013 11:41
Duško
"S druge strane, gnušam se i od onih pseudopatriota, lažnih velikosrba, koji su najbučniji, opet radi lične koristi, a koji su posle svake narodne nesreće, menjajući po potrebi i ideološko-partijske predznake, sve uspešniji i bogatiji."
Voleo bih da mi "ovo" objasni koji su to pseudopatrioti postali bogatiji i uspešniji, da nije možda profesor doktor Vojislav Šešelj, da nije Nemanja Šarović, da nije Vjerica Radeta, da nije Zoran Krasić, da nije Nataša Jovanović, da nije doktor Dejan Mirović, da nije Milorad Mirčić, da nije general Božidar Delić, da nije Petar Jojić, da nije Đurađ Jakšić, da nije Aleksandar Dražić, da nije prof. dr Kosta Čavoški, da nije prof. dr Smilja Avramov... navedite vi već jednom poimence koji su to, a ne ovako paušalno već 23 godine, kao branite Srbiju, ali na kraju "gnušam se pseudo patriota". Kako visokooooo "obrazovan" čovek a koristi otrcane i glupe fraze.
Preporuke:
24
12
28 utorak, 30 april 2013 12:29
Aćif efendija
Vakat je za Republiku Sandžak!
Preporuke:
4
47
29 utorak, 30 april 2013 13:48
Rumun
Vlaški narod je u Srbiji već odavno obespravljen.
Bilo bi korektno i u duhu EU normi da Vlasi u Srbiji tamo gdje su značajno prisutni imaju svoju autonomiju.
To je naše pravo!
Preporuke:
8
37
30 utorak, 30 april 2013 14:00
Grk
@Rumun,
U Grčkoj Vlasi su Grci, pa bi onda trebalo od Rumunije tražiti da prizna grčku, vlašku manjinu i da joj autonomiju. Takođe tražiti i od Albanije, njen južni deo.
Preporuke:
20
2
31 utorak, 30 april 2013 14:46
Rumun
Vlasi u Srbiji su već vekovima izloženi sistemskoj asimilaciji, negiranju i neviđenoj presiji zbog svoje autentične kulture i jezika.
Naše je pravo da imamo kulturnu, religijsku, obarzovnu i administrativnu autonomiju u onim delovima gde smo većina.

http://www.zajednicavlahasrbije.com/
Preporuke:
9
28
32 utorak, 30 april 2013 14:49
krojač
Najbolje da ubrzamo stvari:
http://sandzakpress.net/wp-content/uploads/2013/03/vojvodinasrbijasandzakk.png
Preporuke:
8
2
33 utorak, 30 april 2013 16:36
stevan tomic
"...nema jasne svesti da se naučna tumačenja i novi rezultati moraju, osim na srpskom jeziku, što češće saopštavati međunarodnoj publici i na stranim jezicima."

Nazalost vecina Srba jos uvek vidi diasporu kao "narodnog neprijatelja" nastavljajuci tako titovim putem. Ogroman potencijal diaspore je znaje stranih jezika, razumavanje anglo-saksonskog i germanskog mentaliteta i prisustvo medju "obicnim narodom" na Zapadu. Vecina od nas nema materijalan interes da nesto "ucari" promovisuci Srbiju u svetu, a kao prilog tome, nas poslovni uspeh u inostranstvu nas stavlja u poziciju da nam se "veruje na rec".
Da li tradicionalna srpska nesloga ili dobro obavljen posao "pranja mozga" u vreme tita, Srbi nece da prihvate ruku koju im diaspora pruza. Nasi neprijatelji su upravo na ledjima njihovih diaspora izneli svoje "oslobodjenje". Ni naucni gorostasi kao ni autor ovog teksta ne razmatraju ukljucenje diaspore u front za odbranu srpskih interesa.
Preporuke:
13
2
34 utorak, 30 april 2013 16:53
Ranko
Rečju, gde mačke nema manjinski miševi kolo vode!
Preporuke:
12
1
35 utorak, 30 april 2013 16:53
Istina
Tita nisu instalirali Sovjeti,nego Cercil i Englezi. Englezi su posle Teheranske konferencije, naoruzavali partizane i pruzali vazdusnu podrsku zlocinackim bombardovanjem Srbije( pri cemu su gubici Nemaca bili minimalni),gde su mete bile pijace trgovi porodilista...U operativnom planu za osvajanje Srbije su ucestvovali britanski general (komandant Sredozemlja) Henri Miler,Tito i vazduhoplovni vicemarsal Eliot,a sve je odobrio Cercil u Napulju 12.avgusta 19.44.godine.Akedemik Batakovic pravi gresku kada smatra da su neke greske Milosevica (kasno raspisivanje visestranackih izbora)presudno uticale na stav zapadnih sila.Ideologija je samo maska,sto se najbolje vidi na primerima iz ruske istorije.Hitler je pod pricom borbe protiv boljsevizma,samo nastavio ono sto su zapoceli jos Tevtonci i ostali Germani.Videli smo sta se desilo sa Rusijom posle pada komunizma,kad je na vlast dosao "demokratski" kandidat Jeljcin.
Preporuke:
16
9
36 utorak, 30 april 2013 17:09
seljak bezemljaš
Gospodin Bataković, kao istoričar sigurno zna za sintagmu, CRVENI KLERIKALIZAM.
To je tačniji i jasniji opis TITOIZMA.
O CRNOM KLERIKALIZMU, pisao je Viktor Novak u
MAGNUM CRIMEN.
O CRVENOM KLERIKALIZMU nemamo knjige.
Da klinom izbijemo klin.
U svojoj zvaničnoj istoriji PREGLED ISTORIJE SKJ
Institut za izučavanje radničkog pokreta Beograd 1963.g.naširoko se piše o "slamanju velikosrpske hegemonije"
Na strani 127 piše:
"Da partija treba da jača zajednički front svih ugnjetenih i da ZAJEDNIČKOM BORBOM SLOMI VELIKOSRPSKUHEGEMONIJU. TO JE PUT SOCIJALISTIČKE REVOLUCIJE....."
Već na trćem kongresu u Beču KPJ će se udružiti sa VMRO velikobugarskoj organizaciji čiji je program bio proterati Srbe iz Makedonije "ognjem i mačem".
To je samo početak udruživanja sa separatizmom.
U Drezdenu 1928 KPJ je četvrti kongres posvetila,
"PERSPEKTIVI BORBE PROTIV VELIKOSRPSKE HEGEMONIJE" i "U PRVI PLANISTAKLA KURS NA RAZBIJANjU JUGOSLAVIJE I nastavak
Preporuke:
20
3
37 utorak, 30 april 2013 17:48
seljak bezemljaš
nastavak
"i na stvaranju samostalnih država: Hrvatske, Slovenije, Makedonije, Crne Gore".
Strateški, te odluke ostaju, a taktički se odustaje.
Od AVNOJa do Ustava od 1974, strategija se ne menja.
Ide se korak po korak. Temeljno.
CRVENI KLERIKALIZAM ima iste planove kao i CRNI ali mu je retorika drugačija. Podmukla. Ne spominje se velikosrpska hegemonija, već je "jugoslovenski unitarizam" najveći neprijatelj itd.....
Tako je podunavski klerikalizam, dobio "diktaturu
proletarijata" da trajno ili na duži rok reši
pitanje "remetilačkog faktora" ( ako se ne varam prvi tako označio Srbe Fridrih Nauman 1918 u delu MITTELEUROPA )
Edvard Kardelj u svom delu RAZVOJ SLOVENAČKOG NACIONALNOG PITANjA prvo izdanje Ljubljana 1938 drugo Beograd Kultura 1959 kukajući što je:
"makedonsko pitanje 1912-1913.g velikosrpsa buržoazija "rešila" u svoju korist.. što je takođe bila prednost u odnosu na hrvatsku i slovenačku buržoaziju"..nastavak
Preporuke:
18
2
38 utorak, 30 april 2013 18:07
Aleksandar
I ovaj tip sme da nam se javlja! Pa on je vidio najporaznije pregovore oko Kosova posto je Leon Kojen napustio tu duznost.
Preporuke:
18
11
39 utorak, 30 april 2013 18:22
seljak bezemljaš
nastavak
zaključuje da je bitan POLITIČKI FAKTOR
"..slovenačka buržoazija ...sanjala o nekakvoj vodećoj poziciji u Jugoslaviji, sa pobedom velikosrpske hegemonističke linije u našem unutrašnjem političkom životu ..nade slovenačke buržoazije ..pale u vodu ..politički faktor jači..
Beograd je ostao ne samo politički centar nego je polako postao ravnopravan a u mnogome čak i vodeći
ekonomski centar..." strana 377
Šalom istorije E.Kardelj dobija u ruke "politički faktor" u vidu "diktature proletarijata" pa je imao priliku da reši ove "smetnje" slovenačke.
Toga radi, ovaj mali provincijalac i katolički ateista, rušio je zemlju od dvadeset miliona stanovnika, sa lakoćom kojom se tresu orasi.

Ako je iko razuman imao dileme, one su morale nestati 1963.g. kada je novim ustavom počelo
stvaranje nacionalnih privreda, granica, obe pokrajine u Srbiji su ničim izazvane ojačale,
Šiptari su mogli da u okviru politike KPJ OSTVARUJU SVOJE CILjEVE NA ŠTETU SRBA A KARDELj JE OTIŠAO U BiH....nastavak
Preporuke:
16
1
40 utorak, 30 april 2013 18:27
Jasna*
"U borbama oko statusa KiM Milosevic je sam ideoloski zaslepljen".Ne moram nista da znam o autoru ,dovoljno mi je samo da vidim njegovo odredjene prema S. Milosevicu,(sto je po meni svojevrsan test intelektualnog postenja tzv patriotski orijentisanih i nacionalno osvescenih srpskih intelektualaca,odn onih koji se tako predstavljaju i pretenduju da to budu) ,da mi sve bude jasno.Ako je Milosevicevo resavanje problema Kosova cije zablude osecamo i danas,kako tvrdi ovaj srbijanski intelektualac,bilo titoisticko,sto ne kaze kakvo je resavanje Kosovskog pitanja bilo Dosisticko?I da li Srbija trpi ikakve posledice DOSistickih zabluda u pogledu resavanja Kosovskog pitanja,izrazenih u stavu (kako Djindjica ,tako i Kostunice)da je problem Kosova demokratsko pitanje. E blago Srbiji sa ovakvom nacionalnom i patriotskom intelektualnom elitom i svima koji se ovakvima odusevljavaju.
Preporuke:
15
4
41 utorak, 30 april 2013 18:55
seljak bezemljaš
nastavak
Na titoizmu ili tačnije crvenom klerikalizmu
( da ne bude spora, u pitanju je klerikalizam koji kao rezultat ima genocid nad Srbima u NDH )
vaspitavaju se generacije od 1945.g.
To se nastavlja, uz nešto izmenjenu retoriku.

Po svedočenju Dejana Medakovića EFEMERIS III STRANA 289, izvesni Branko Pavićević borac od 1941 je napao 1954.g. Viktora Novaka zbog jugoslovenstva ( u vreme kralja Aleksandra) i Novak je morao da napusti Istorijski institu, čiji je osnivač bio.

Gospodin Bataković pravi grubu grešku kada pored Mihaila Đurića stavlja Milovana Đilasa.
Milorad Ekmečić je zabeležio njegovu ulogu u stvaranju crnogorske nacije.
M.Đilas je po nalogu rukovodstva KPJ, već 1 maja 1945 u listu Borba pisao o tome da crnogorski identitet ne postoji ali da ga treba stvarati.
Po obrazuvanju pravnik, za odluke Podgoričke skupštine 1918,g. pisao je da ne važe JER JE DOŠLA NOVA VLAST. Jak i rečit razlog.
Preporuke:
17
3
42 utorak, 30 april 2013 19:00
Srbin agnostik
bataković nam je sve lepo objasniosamo još da objasni šta je radio sa artemijem 99. u rambujeu(čije je interese tamo zastupao)čije je interese zastupao kao ambasador(naročito u francuskoj)
Preporuke:
14
16
43 utorak, 30 april 2013 19:38
s.p.Lajković
Treba mi Srbi sa sve Srbijom lepo da nestanemo, asimiliramo se utopimo u ostale narode tamo ćemo i onako biti najpametniji. šta će nama država kada nas ne interesuje da je vode najpametniji od nas nego smo našli najgore budale (medju nama) da to rade !
Preporuke:
7
4
44 utorak, 30 april 2013 20:12
Aleksandra Danska
Dzaba sva ova kuknjava i dokazivanje. Dzaba ridanje i zapomaganje. Gde god se okrenete i pokusate nesto da kazete, zalepe vas Srebrenicom, Vukovarom i ubijanjem Albanaca na Kosovu. Ruke su krvave...
Preporuke:
5
28
45 utorak, 30 april 2013 20:26
...
Autor ovog teksta bio je udarni promoter evronatovskih stavova o Kosovu i Metohiji 1999-2000. g. kasnije nisam više pratio, pa ne tvrdim,koji je na njih navlačio i SPC i tako slabio jedinstvo njenog otpora okupaciji. takođe autor je zbog zasluga u ovom spinovanju bio nagrađen ambasadorskim mestima đinđićevske Srbije u Grčkoj i Parizu. On više nema pravod a nam govori šta nam valja činiti. Komentator Marko gore je pokazao da je Bataković još 1999. znao šta nam Zapda planira i da je pristao da igra u toj nameštaljci. Sramno.
Preporuke:
24
18
46 utorak, 30 april 2013 21:37
tužna Srbijo
Odličan intervju gospodina Batakovića nije mogao proći bez pakosti, pokušaja pljuvanja i diskvalifikacije. A onima koji problematizuju njegove stavove iѕ 99. ili 2000-te mogu reći da je oduvek bio dobar stručnjak, patriota i antikomunista. A neka pogledaju malo šta je zastupao i koga je na vlast dovodio i postavljao njihov voljeni Koštunica, koji je za ovu situaciju danas mnogo odgvorniji od Batakovića.
Preporuke:
20
13
47 utorak, 30 april 2013 22:39
seljak bezemljaš
Razvoj događaja, još od ranih devedesetih, jasno daje do znanja, DA APETITI RASTU SA JEDENjEM, pa se sa sigurnošću mogu očekivati zahtevi koji će voditi daljem "razvaljivanju" Srbije.

Reč dve o blagostanju
Radi održanja titoizma SAD su davale finansijska i materijalna sredstva. To je korišteno za stvaranje potrošačkih navika izuzetno velikog a veoma neproduktivnog sloja.Počelo je na buvljoj pijaci u Trstu a stiglo se do pariskih robnih kuća Prentan i Lafajet.
Da je đavo odneo šalu bilo je jasno kada je
Dejan Mijač 1973 režirao Sterijinu POKONDIRENU TIKVU.
fEMA pozitivan lik. Nosilac napretka. Mitar, njen brat negativac. Neda da se troše pare. Smrdi i Femi i gledaocima. Fema na kraju prestave leleče PARIZ OH PARIZ
Tada je završeno formiranje naših i samo naših malograđanskih slojeva, koji ništa ne znaju ali misle da ih u Evropi čekaju njihovi. Moralno i intelektualno oštećeni ljudi.
STALNO SANjAJU ONAJ ISTRGNUTI ČANAK ISPRED NOSA I STALNO BROJE PARE KOJE ĆE NAM NEKO SUNUTI U ČANAK
Preporuke:
14
2
48 sreda, 01 maj 2013 01:18
Dušan komunista
@Milorad Stanojlović

POGREŠNA STRANA UMA

Da je Čerčil hteo da obori Tita on bi ga oborio ali nije dao Staljin pošto je njihov dogovor bio postignut 1943. sa četnicima u Srbiji. Tito će, ne znajući za to, na terenu promeniti to oslobođenjem Srbije pa će i Staljin menjati mišljenje kad je u pitanju Srbija.
Da je Staljin hteo da obori Tita on bi ga oborio ali bi mu mnogo zasmetali Britanci i Amerikanci. Međutim, pored ovoga, Tito je imao još nešto što se mnogima iz ideoloških razloga nesviđa i ne žele da kažu. Tito je imao vojsku i narod iza sebe. To je razlog zašto njega nisu mogli ni iz unutra da sklone.
Draža je prvi skupio ljude oko sebe protiv nacista ali nije ustanik, nedostajale su mu borbe. To je opet bio Tito. Istoriju ne možete promeniti.
Preporuke:
8
7
49 sreda, 01 maj 2013 01:34
Dušan komunista
@seljak bezemljaš

KPJ je vodila aktivnu borbu u Makedoniji protiv VMRO i bugarskih nacionalista. Vanču Mihajlova potražuje zbog pronacističkog delovanja. Njemu spomenik ne podižu komunisti nego nacionalisti u Makedoniji nakon njenog otcepljenja. Nema opredeljenja za razbijanje Jugoslavije već za razbijanje vlasti a već 1936. Kominterna daje uputstva da je borba protiv fašizma najvažnija. Problem je i u tome što je Staljin igrao tajnu diplomatiju. Tokom rata kada je Jugoslavija razbijena održava se AVNOJ koji traži obnovu zemlje! Zašto ako su hteli da razbiju Jugoslaviju?! Dakle cilj ostaje isti, sačuvati Jugoslaviju u blokovskoj podeli sveta. Kardelj navodi da ni jedna republika ne bi mogla da opstane sama u blokovskoj podeli sveta. Crnogorska nacija ne negira srpsko poreklo Crnogoraca. samo 30% kapitala dolazilo je sa Zapada ostalo je davala Jugoslavija, malo li je.
Preporuke:
8
6
50 sreda, 01 maj 2013 07:42
jednorog
@filosofia
Pitanje revizije (razjašnjenja) koje pominjete je važno. Makarov u najnovijoj "Zbilji" po pitanju sarajevskog atentata pominje ulogu Trockog. Kako tvrdi, odluka da se Ferdinand likvidira doneta je još 1911, u Ženevi (iz Švajcarske nam stižu i kralj Petar i Lenjin, pored Milka čokolade). Organizacija koja nema ime sve do 1917, kada je Purić u "Krfskom zabavniku" naziva Mlada Bosna (da bi se dodvorio sličnoj, italijanskoj) je određena za likvidaciju Ferdinanda, tek kad ju je Gaćinović učinio ozbiljnom i operativnom. Sa druge strane, veze Gaćinovića i Trockog su poznate i oni se uzajamno hvale. Makarov ne navodi izvor, već kaže "neki govore". To što govore je da je na dan atentata Trocki bio u Sarajevu. Bio ne bio (valja proveriti), to je ta "ruka" koja nam donosi permanentnu revoluciju i mimo naše volje (za bolje sutra, za našu decu). Bataković je mehur od sapunice, puna praznina, kako je Danojlić naslovio jednu svoju pesmu. Ne zamerite, razmišljam o Vašim rečima u danu Prosvetljenih.
Preporuke:
4
2
51 sreda, 01 maj 2013 09:43
Φιλοσοφία
@Jednorog, poštujem. No, bitno je odvojiti bitno od nebitnog. Nebitno je što je izvršen atentat. Imperija je bila riješena da udari i to pokazuje silina i organizovanost tog napada. Svaka imperija pred propadanjem, u zadnjem ropcu, napada i osvaja da bi opravdala svoje postojanje. Mi uvijek mislimo da je sve u našim rukama, u našim odlukama, pa se ili posipamo pepelom ili se junačimo, često bespotrebno. a revizionizam jeste važan, ali u krugovima akadmeskog salonskog diskutovanja. Za dalje podjele nema vremena, pa se jednostavno moramo ujediniti. Atentat velikog Principa je simbol, a služi nam u današnjoj borbi i našem određenju. Prošlost u svakom drugom smislu nije bitna, jer mi imamo današnje borbe da vojujemo. Istorija nam ostaje kao učiteljica i opomena.
Preporuke:
6
1
52 sreda, 01 maj 2013 10:26
jednorog
@Filosofia
Ne delim, pokušavam da ukažem na pravce udara koji nas čekaju dogodine ("izazivači rata i genetski genocidan narod"). Naša istoriografija pati od dijalektike i progresivizma. Da li ste nekad čitali neku knjigu o Kralju Petru u Švajcarskoj? S kim je bio, ko ga je povezivao sa atentatorima i sl? Zašto su Austrija, koja nam je dala krunu i Nemačka, koja nam je izborila nezavisnost, odjednom protiv nas? Nikada do republikanca-revolucionara, čiča Pere, nismo imali ratnih sukoba sa Nemcima. Da prevedem na današnji dan: ne zameraju Miloševiću što je bio komunista, već što nije. Jer, da jeste, čuvao bi Ustav iz 1974 i rušio SSSR (Rusiju), kao Tito. To bi, između ostalog, trebao da radi ovaj Bataković, autor niko-čitao desetina knjiga. Sad bi nam, do jeseni, bio neophodan naučni skup, sa sve ruskim istoričarima (može deo i u Moskvi), ali i poštenim naučnicima iz drugih krajeva, da pokušamo da ublažimo zla koja nas očekuju. Unapred, a ne da reagujemo na tuđe akcije.
Preporuke:
6
5
53 sreda, 01 maj 2013 12:50
gavra
Nikada do republikanca-revolucionara, čiča Pere, nismo imali ratnih sukoba sa Nemcima.

Koje li si ti istorijske knjige čitao? Čoveče, gde god zakopaš u nekadašnjoj Istočnoj Nemačkoj nađeš srpski spomenik. Pogledaj samo, naziv toponima iz perioda Rimske imperije, a da ne govorimo pre toga. Da li znaš npr. da se Dunav zvao Črna, da izvire u Črnoj šumi (danas, Švarcvald), a uvire u Črno more? Pogledaj malo gde se nalazi Stolni Beograd, a gde još jedan Višegrad. Pročitaj malo o istoriji Lužičkih Srba, ili makar njihovu himnu. Jesi li ti čuo za Ljutiće i Bodriće? Pogledaj samo naziv plemena u srednjem veku, pa potraži takva prezimena.

A iz novije istorije, možda nisi znao da su Nemci za vreme Blakanskih ratova bili glavni turski vojni savetnici. Od kada postoji istorija, do danas, se ništa suštinski promenilo nije.
Preporuke:
8
1
54 sreda, 01 maj 2013 12:51
Φιλοσοφία
U potpunosti se slažem sa vama! Jedan sveobuhvatan rad bi bio vrlo koristan, a svakako bi nam dao dodatnu snagu i polet. Sjetili bismo se ko smo, odakle dolazimo i kuda treba da idemo.
Naš veliki kamen spoticanja je naš kompleks da smo ili nesposobni, ili da smo najpametniji. Ako svako od nas učini koliko može, to je već dovoljno da se nešto dobro napravi. Hvala vam na lijepim idejama.
Preporuke:
3
0
55 sreda, 01 maj 2013 12:59
Milorad Stanojlović
Dušan komunista

"...Da je Čerčil hteo da obori Tita... Da je Staljin hteo da obori Tita..."
Ovo nije argumentacija, već vrlo naivno promišljanje istorije. Odluke su donete na najvišem mestu u svetu; saglasno. Pre toga, Staljin nikada nije tražio da komunisti dođu na vlast u Jugoslaviji, već samo da uđu u parlament. Staljin nije bio pesnik. Istoriju ne možete promeniti, ali je možete izmisliti, kako se Vama čini.
Što se borbe tiče, više verujem Robertu Makdauelu, jer je on ostavio istorijska dokumenta; i nije jedini.
Ne znam šta ste Vi u školi učili, ali verujem da to nije za priču.
Borba protiv nacista nema nikakve veze sa ideologijom, što je jedino Staljin shvatio.

S poštovanjem i uvažavanjem,
SRPSKI LIBERALNI SAVET



Tito je imao vojsku i narod iza sebe. To je razlog zašto njega nisu mogli ni iz unutra da sklone.
Draža je prvi skupio ljude oko sebe protiv nacista ali nije ustanik, nedostajale su mu borbe. To je opet bio Tito. Istoriju ne možete promeniti.
Preporuke:
2
10
56 sreda, 01 maj 2013 13:35
seljak bezemljaš
Posao istoričara je da nastave da "ratuju", kada rat prođe.
Naši (uz neke izuzetke) crveni klerikalizam, predstavljaju kao slavni period srpske istorije.
Skoro svi bez izuzetka, onako u prolazu, šutnu nogom Slobodana Miloševića. Ti dobri ljudi računaju da od toga nemaju štetu a moglo bi biti korisno.

Šta je tu je.
Uzgred. Samo bitanga može da priča a budala da veruje da atentat ili nešto slično može biti razlog za rat.
Ta 2014 biće lepa prilika i za našu bivšu braću da
svoju mržnju i svoj šovinizam upakuju u "nauku".
A videćemo kako se prenemažu, lažu i mažu predstavnici "normalnog sveta". Videćemo već viđeno

Voleo bih i ja da "naši" počnu da pišu knjige, ali samo zato što bih onda znao da smo postali "normalni"
odnosno izlečeni.
Preporuke:
7
1
57 sreda, 01 maj 2013 13:44
seljak bezemljaš
&Jednorog
Moguće da je sve to, što pišete tačno ali ja mislim da to ništa ne menja.
U pitanju je geografija, a nju ne možemo da promenimo.
Nemci su "zakasnela nacija" (sprečavali im ujedinjenje Francuzi) pa su se kasnije uključili u raspodelu svetske moći. A mi se koprcali kako smo znali i umeli.
Austrijanci su Nemci.(propali su svi napori da se stvori od njih nova nacija, nije bilo tucovića i ostalih) Pa su 1878 ušli u Bosnu.
Preporuke:
7
1
58 sreda, 01 maj 2013 14:16
jednorog
@Gavra
Nisam ulazio u dubinu slovensko-germanskih odnosa, niti u istoriju nastanka savremenih jezika, ali, zaista ne znam šta ste hteli sa balkanskim ratovima da pokažete, sem da sam u pravu?
Suština onog što sam pisao Filosofiji jenešto drugo. Da bih izbegao dalje nesporazume sa Vama, pojednostaviću, bez namere da Vas omalovažim: vratiti Dragoša Kalajića u srpsku javnost, ponovo ga iščitati i dati realno mesto (ne ideološki primarno, samo realno)onim misliocima Evrope i sveta, sa kojima je upoznao Srbiju. U tom i takvom čitanju naša će istorija dobiti potpuno drugačiju boju, a magle sadašnjosti će se razići. Dakle, trebaju nam ljudi drugačijeg duha od Batakovićevog(tj. srpskih istoričara), koji može da bude i komunista i antikomunista i autobus, to ništa ne menja na njegovoj suštini. A o drugačijem duhu sam već pisao napred, pominjući Ratka Parežanina, na primer.
Preporuke:
4
3
59 sreda, 01 maj 2013 16:20
jednorog
Seljak bezemljaš
Ko danas pominje Milorada Gođevca i Luku Ćelovića? A, eto, baš njih dvojica su, pre tačno 110 godina, uobličili četničku organizaciju. Za desetak dana će na Ravnoj gori gremlini izvesti još jedan antisrpski šou. A istina je da je reč o četnicima čiji je dobrovoljac bio Milan Rakić, a finansijski ih pomagala Nadežda Petrović. Vrh srpske, balkanske, ali sam vrh evropske vojske! Istinski vitezovi, poput vojvode Dragomira, za kog baš niko ne zna. Sin jedinac, diplomirao na najboljim školama Evrope, asistent na univerzitetu, četnik, umro od silnih ranjavanja za Srbiju, sahranjen u Ohridu, groba nema. Ove godine je sto godina od Drugog balkanskog rata. Srbija ćuti, prihvatili smo Lenjinovu tezu o tome da je to bio agresorski rat. Šta mislite, šta ćemo da radimo sami sebi dogodine? Šta pišu srpski istoričari o četnicima? Sve najgore, a Tito je bio ljubičica, naučno dokazano. Srbi ne vole Srbiju, vole sve sem Srbije. Da volimo Otadžbinu imperija i Nato nam ne brane. To je do nas.
Preporuke:
9
1
60 sreda, 01 maj 2013 17:16
Komnen Kolja Seratlić
"Staljin je, ne treba zaboraviti, instalirao Tita. Bez sovjetske intervencije, komunizam nikad ne bi pobedio u Srbiji, zemlji seljaka koji su ostali odani kralju, generalu Mihailoviću. Da su se oni zaista pitali, ne bi sa Kosova bili proterani Srbi kolonisti, niti bi autonomija imala sadržaje koje joj je Tito oktroisao“.Kada jedan istoričar ovako piše, Srbiji i srpskom narodu nema spasa, zato što srpski narod ne zna istinu ni o jednom svom datumu. I eto vječiti ambasador(koji sebe proglasi „pretečom“ Dika Martija, zagovornik evroatlanskih - NATO stavova u vezi Kosmeta) ne zna ni istorijske činjenice.Nije Staljin „instalirao“ Tita, već su Englezi jedne rane zore oteli Tita iz pećine na Visu i avionom odveli kod Staljina da mu saopšti, zatraži da Crvena armija i bugarske fašističke divizije pregaze samo Srbiju.Englezi su prvo otpisali Dražu, mladom kralju naredili da preko radija pozove četnike da se stave pod komandu Broza, njihovog provjerenog špijuna. Čerčil je instalirao Broza.
Preporuke:
7
6
61 sreda, 01 maj 2013 17:24
Komnen Kolja Seratlić
Kada je F. Meklin (bio u Misiji pri Vrhovnom štabu) rekao Čerčilu (izveštaj) da Tito uvodi komunizam, Čerčil mu je odgovorio:„Nećemo mi živjeti u tom sistemu“.Engleska je od pantivijeka (još iz doba Osmanlija) bila grobar srpskog naroda.Bitka na Kosovu bila je bitka civilizacijska i vjerska, bitka islama i hrišćanstva. Engleska je podržavala i dans podržava islam na ovim prostorima, samo da se ne stvori snažna pravoslavna država Srbija. Znao je Čerčil da će Tita odvojiti od Staljina i da će Juga biti granica Istočnog pitanja, koje datira od Karlovačkog mira 1699. godine. I dans je aktuelno Istočno pitanje, a ono je da se Rusija ne infiltrira na područje Balkana, da se razbija pravoslavlje.Nisu sa Kosmeta protjerani kolonisti (moj deda je imao imanje), već (preciznije), Broz nije dao da se vrate na svoja imanja. Zna li istoričar da su Englezi oteli M. Stojadinovića i prognali 7 godina na Mauricijus, a zna se zašto. Zna li istoričar da je pametni knez Pavle hteo da spasi srpski narod pogroma.
Preporuke:
6
7
62 sreda, 01 maj 2013 17:27
Komnen Kolja Seratlić
Međutim, engleski zlikovci, špijuni, agenti (pobjegli su iz Beograda avionima prije naleta štuka) su organizovali 27 mart 1941. i gurnuli srpski narod u provaliju, uništenje svake vrste. Čerčil je znao reći:„Šta hoćete vi Srbi, taj 27 mart sam vam platio milionima funti sterlinga“ (to je govorio i Grcima koje je, takođe, gurnuo u rat sa Hitlerom). Oteli su i kneza Pavla i protjerali u zatočeništvo u Afriku.Ne zna istoričar (zašto ne da ode u Beč i pogleda arhuvsku građu koja je otvorena) da je Bečki dvor namjestio ubistvo Ferdinanda i njegove žene koja je bila gravidna.Dokumentovano je da su nakon ubistva u Sarajevu, otvarali šampanjac i salvili, jer su se riješili Ferdinanda (i to se zna zašto) i otvorili put da unište Srbiju (atentatori nisu ni znali da je njihove aktivnosti finansirao Bečki dvor, a sve nas su učili u školama o herojstvu Gavrila Principa, kakva ironija). Boji se istoričar obilježavanja početka Prvog svejetskog rata. Opravdano, jer su sami Srbi pisali da je Srbija krivac.
Preporuke:
6
8
63 sreda, 01 maj 2013 17:37
Komnen Kolja Seratlić
Izaslanik Kneževine Srbije u Njemačkoj Bogićević, napisao je tomove knjiga„ o primarnoj krivici Srbije i Srba za Prvi svjetski rat“.Kada se obratio Hitleru, stavio na raspolaganje, 1936. godine, Hitler je – saznavši da je izdao vlastitu zemlju, odbio njegove usluge. Odmah zatim Bogićević je izvršio samoubistvo.Upitajte se gospodo osvrtači, ko je gospodin Bataković.Bio je ambasador u Grčkoj od 2001-2005.Za to vrijeme na visokoj deviznoj plati, radio je TV serijal, koji je bio diskutabilan, kao što je i genijalni ambasador V.Ognjenović (poznata po tome da je kao upravnik Narodnog pozorišta otvorila vrata i pretvorila ga u političku instituciju, sa čijeg je balkona grmio V. Drašković takođe vječni ambasador, više boravila u Srbiji, režirala, pisala, a primala deviznu platu. Istoričar se žali da u Kanadi (gdje je nakon Grčke obukao dipl. odoru od 2007-2009.)nije mogao „od srama„ da djeluje, zbog paljenja džamija i Imperijine ambasade. Zna li istoričar da su to bile podvale kao Merkale, Račak i dr.
Preporuke:
8
10
64 sreda, 01 maj 2013 17:44
Komnen Kolja Seratlić
Poslao je pozivnice za oproštajni prijem sa mesta ambasdora u Kanadi, otvorilo se ambasadorsko mjesto u Parizu. On veliki diplomata može da bira, da se seljaka, da ponizi Kanađane i nakon pola mandata ode iz Kanade.Nije sačekao prijema, napustio je Kanadu i otišao u Pariz. Prijem je održan bez njega, domaćina i izazvo skandal. Mnogi ambasodori i predstavnici kanadskih institucija, odmah su napustili prijem. Kada ga je ova garnitura opozvala iz Pariza (2009. do 2012.) pobijesnio je i izrekao na račun Srbije nešto užasno ružno. Istoričar, takođe, ne zna da je Đilas postao Bevanov čovjek (engleski laburista, obavještajac), uz saglasnost Tita.Mnogi i dans velčaju sektaša Đilasa, koji je imao nadimak Zatarac, potpisao je tekst 1938. o saradnji komunista sa ustašama, „protiv srpskog hegemonizma“ i napravio pogrom 1941. sa Mošom u C. Gori. Sajtovi su čudo neviđeno. Na sajtu se objavljuju ciljne poruke. Ne mogu se objavljivati stavovi koji krše osnovno ljudsko dostojanstvo i koji vređaju patriote.
Preporuke:
10
13
65 sreda, 01 maj 2013 21:41
Beli Orao
""Rumun-Vlah. Sobzirom da imate po jedno dete, gori ste čak i od nas Srba.

Nemoj da me razočaraš. Vaše majke su vas učile da od prijatelja Srba imate još samo prijateljsko Crno More. Ne zaboravite reči vaših majki.
Preporuke:
6
1
66 sreda, 01 maj 2013 22:15
Deda Djole
Prefinjena bogata analiza, odlican tekst
Preporuke:
5
10
67 četvrtak, 02 maj 2013 09:56
Φιλοσοφία
Seratliću, hvala na ovim informacijama.
Preporuke:
4
7
68 četvrtak, 02 maj 2013 09:59
Jovana
Intervju odlican, duboka analiza..Steta sto u Srbiji nema vise ovakvih..Pogledajte samo kako su ga e-novine napale zbog ovog clanka i onda je sve jasno!Ko smeta njima, taj je odlican za Srbiju..a oni napadaju prof. Batakovica posle svakog njegovog javnog oglasavanja.
Preporuke:
12
5
69 četvrtak, 02 maj 2013 14:48
Cigo
I mi Romi smo građani ove države. Vreme je da i mi formiramo svoju autonomnu oblast unutar Srbije.
Preporuke:
6
7
70 petak, 03 maj 2013 05:07
vidoje
Ovaj Bataković je u pravu, čitao sam njegove knjige i tekstove i ranije, rekao bih da je prilično dosledan u onome što zastupa. U pravu je za titoizma, a u pravu je i za Staljina. Staljinu je Ruzvelt još u Teheranu u nov. 43 obećao CELU Jugoslaviju. Čerčil je samo pomogao da se to obećanje Ruzvelta Staljinu sprovede. ALI Čerčil se umešao tek 12 septembra 1944 pošto su SOvjeti već zauzeli veći deo Srbije. Čime bi to Čerčil instalirao Tita da nije bilo ruskih kaćuša koje su raščistile Nemce? Možda porukom preko Radio-Londona?
Čerčil je ovde igrač druge kategorije, koji pomaže Staljinu, a sam Čerčil se ne pita mnogo iako nešto stalno pokušava.
Čitajte bre ljudi ozbiljne istorijske knjige, nemojte da pričamo napamet po kojekakvim kvazi-istoričarima i napisima penzionera iz pisama čitalaca!
Preporuke:
13
2
71 petak, 03 maj 2013 05:28
Milana, Pariz
Vidim da bi neki da oklevetaju amb. Batakovića, a on je nama u Parizu bio sigurno najbolji u poslednjih trideset godina, koliko ja pamtim naše predstavnike ovde. To će vam velika većina naših ljudi ovdeda potvrdi. Pariski doktor nauka, šarmantan i ljubazan, sa nama iz dijaspore Bataković je bio i prijazan i otvoren, a rezidencija uvek puna uglednih Francuza koji ne bi dolazili da nije on baš naš ambasador. Iznenadilo me da je Bataković rojalista i antikomunista, verovatno prvi i poslednji koga ćemo imati. A to je naša nesreća, jer su nas ranije, a biće da će i posle njega, ovde predstavljaju samo karijeristi, komunisti i srebroljubci. Otužno. Veliki lajk za g. Batakovića.
Preporuke:
14
5
72 petak, 03 maj 2013 13:57
vera piletic
ovaj covek, koji je bio poslusnik DS vlade i rezima i u svetu svuda govorio da treba 'prihvatiti realnost' sada opet pokusava da se reciklira ne bi li valda bio opet neki ambasador u nekoj novoj vlasti;a bio je u nekoliko zemalja; nikad mu nije dosta;kao stancovan
Preporuke:
8
10
73 petak, 03 maj 2013 22:44
Srbin agnostik
@vera piletic

Tako je!

Međutim, tužno je što je neko širom otvorio vrata nspm ovom besramnom nato alazonu!
Preporuke:
7
9
74 petak, 03 maj 2013 23:41
Turas
Gospodo komentatori.Neki od vas odobravaju ,neki kritikuju Batakovića.Da li su- navedene istoriske činjenice ili kroz vaše komentare -nisu, je irelevantno šta se kao eksplicit potvrđuje iz Batakovićevog intervjua.Mi Srbi sami smo krivi(naše vladajuće elite)za današnje propadanje Srbske Države na Balkanu.Otuda gospodo je nastala izreka u narodu:Kakav narod takva vlast!Zato moramo(kako reče kanc.Merkel)da menjamo sebe. I to na taj način koji je jedini, da nas u vlastima Srbije zastupaju pravi ljudi,patrioti koji su UVEK spremni da se žrtvuju za svoju Srbiju.A ne "diplomci",magistri,tajkuni,titoistički naslednici i ostali mediokriteti.To je ološ koji je kao što vidimo spreman da proda svoju majku a da neće državu.Takve ljude patriote, prepoznajemo po njihovom životnom putu.Gde su iskustvom i zrelim godinama provedenim u besprekornoj državnoj službi dokazali svoje znanje i moralnost.
Preporuke:
11
2
75 petak, 03 maj 2013 23:49
miroslav
Batakovic je nazalost u pravu, surovo otvoren. Uoozorava, ali mi necemo da slusamo. Potezu se bezvezni argumenti, te ovo je te ono je radio, a niko ne gleda sta nam taj covek kaze. To je lekovito, ako umete da prihvatite ove poruke. Ne verujem u sve te spletke oko njega, rekla/kazala, to uvek podmecu nizi cinovnici ministarstva, ti sitni spletkarosi, ljubomorni na pametnije i spoosobnije od sebe. Nas je stvarno tesko voleti
Preporuke:
15
4
76 petak, 03 maj 2013 23:50
miroslav
Batakovic je nazalost u pravu, surovo otvoren. Uoozorava, ali mi necemo da slusamo. Potezu se bezvezni argumenti, te ovo je te ono je radio, a niko ne gleda sta nam taj covek kaze. To je lekovito, ako umete da prihvatite ove poruke. Ne verujem u sve te spletke oko njega, rekla/kazala, to uvek podmecu nizi cinovnici ministarstva, ti sitni spletkarosi, ljubomorni na pametnije i spoosobnije od sebe. Nas je stvarno tesko voleti
Preporuke:
13
4
77 subota, 04 maj 2013 00:12
marija
pratim ovoga coveka odavno. retko pametan i rodoljubiv, nismo ga zasluzžili !
Preporuke:
17
12
78 subota, 04 maj 2013 10:14
...
I ja ga pratim. Niko ga ne zaslužuje.
Preporuke:
9
18
79 subota, 04 maj 2013 17:32
marija b
Ja sam s njim godinama radila. A takvi kao vi ga zaista ne zasluzuju. Pljuvanje po ljudima od kvaliteta i integriteta, posebno ako iza njih jos stoji naucno delo, je kod nas omiljena zabava neuspesnih i osujecenih likova.
Preporuke:
11
3
80 subota, 04 maj 2013 17:43
balkanolog
Ima li ovde nekoga da strucno po naucnim delima tumaci istoriju, ili je sve odokativno, kako ko veruje, a ne kako dokumenti govore. Balkanoloski institut jeste osnovao kralj Aleksandar Karadjordjevic i dao sve novce za njegovo osnivanje, Parezanin i Spanacevic su to samo tehnicki sproveli. Njegova ideja bila je da se preko toga instituta propagira Balkanski pakt i regionalna saradnja.
Preporuke:
10
1
81 subota, 04 maj 2013 20:41
jednorog
@Balkanolog
Preskočićemo tekst koji sam naveo. S. Lapčević je publicistika, iako ništa ne manjka njegovim informacijama, ni tekstu koji je dao. Umetso toga, koristićemo nešto što bi trebalo da spada u "objektivnu nauku", a lako proverljivo, ima na internetu. Zove se: "Milan Budimir kao balkanolog" - doktorska disertacija, kandidat mr Nebojša Radenković, mentor dr Ifigenija Draganić. Stranice od 22, pa na dalje.
Preporuke:
0
8
82 nedelja, 05 maj 2013 17:57
Historicar
U toj "ideološkoj represiji unutar Titove Jugoslavije" Srbi su zivjeli bolje nego ikad.

A ne bi ni bilo Titove 'represije' da Srbija nije zvanicno zavrsila rat kao naci saveznik.

Malo vise zahvalnosti i realnosti
Preporuke:
1
11
83 ponedeljak, 06 maj 2013 03:30
Dušan komunista
@Milorad Stanojlović

Kada bi se odluke koje se donose na najvišem mestu sprovodile nezavisno od stanja na terenu istorija ne bi postojala društveni konflikti i pokreti ne bi imali uticaja ni na šta kao i u slučaju promene odnosa snaga na jugoslovenskom tlu. Pojednostavljena gledišta kojima se služite pojednostavljuju istoriju i sve svode na istoriju diplomatije i kontraobaveštajnih agencija. Baš inteligentno nema šta. Dakle, od sada nema ni istorijskih, ni socioloških, ni politikoloških analiza. Zaista ste napravili veliki iskorak. "...jer je Tito samo bežao po sporednim brdima..." inače, ovo nije argumentacija već naivno promišljanje. Pošto se pozivate samo na na R. Makdauel, kako to da se niste pozvali recimo na Atertona ili Vam smeta to što su ga zaklali četnici, i da,...zašto su ga zaklali četnici?
Preporuke:
3
1
84 ponedeljak, 06 maj 2013 07:46
...
Bezemljašu. Dok sam čitao Vaše komentare, razum mi se veselio - da upotrebim izraz koji se pripisuje vojvodi Mišiću. Vaše komentare redovno čitam, kao što neke druge redovno preskačem ili samo "preletim".
Preporuke:
4
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner